آموزش دوخت لباس عروس

براساس نیازهای بازار کار
قسمت 113
ویدیو آموزشیساعت 5

به کاملترین دوره آموزش دوخت لباس عروس خوش آمدید. در دوره آموزش لباس عروس نیاز به اندازه‌گیری دقیق و یادگیری تکنیک‌های دوخت لباس عروس دارید. هنرجو در این مرحله اصول الگوسازی، باکسدوزی و زیرسازی را یاد می‌گیرد و با مشاهده این دوره می‌تواند نکات دوخت انواع لباس عروس مدل‌های ژورنال را اجرا کند.

شناخت دوره خیاطی ثروت ساز

 

آیا میخواهید سطح زندگی خود را با استفاده از درآمد خیاطی ارتقا دهید؟


یکی از آرزوهای هر فردی دست یافتن به چیزهای بزرگ و خارق‌العاده که بتواند منبع درآمدی نیز برای او محسوب گردد می‌باشد؛ در حالی که دست یافتن به چنین آرزوهایی کار دشواری نخواهد بود. در این راستا کافی است که فرد مسیر رسیدن به هدف را درست انتخاب کند و با کمی تلاش و کوشش به هدف نهایی خود برسد.


خیاطی این امکان را به شما می‌دهد تا از پارچه‌های متفاوت در طرح‌های زیبا لباس‌هایی منحصر بفرد برای خود و مشتریانتان بدوزید. طراحی و دوخت لباس با ویژگی‌های منحصر بفرد خلاقیت و هنر شما را  به دیگران معرفی می‌کند و نتیجه کار را به یک برند تبدیل می‌سازد. همچنین،  پوشیدن یک لباس زیبا توجه سایرین را به شما جلب می‌کند. احتمالاً یکی از دلایلی که خیلی از افراد تمایل به یادگیری خیاطی دارند همین باشد.

یکی از شاخه‌های خیاطی که می‌توان از طریق آن به درآمد بالایی رسید، دوخت لباس عروس است. مهارت‌ها و آموزش‌های لازم در زمینه دوخت انواع مدل های لباس عروس از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به روز بودن با آخرین روش‌ها و مدل‌های خیاطی نیز اهمیت دارد. 

نحوه آموزش دوخت لباس عروس چگونه است؟

در این دوره هنرجو تمامی موارد و نکات رسم الگو به روش مولر، اندازه گیری، محاسبات رسم الگو خیاطی، رفع ایرادات اندامی و آموزش صفر تا صد چندین مدل کاربردی از متداولترین و پرکاربردترین مدل‌های لباس عروس را آموزش می بیند. متد مولر نیازی به پروگیری ندارد و برای خیاطی به صورت آنلاین شاپ یا تأسیس مزون و کارگاه  خیاطی گزینه مناسبی است. به زبان ساده‌تر فرض کنید از یک مدل لباس خوشتان آمده است. اما، هر چقدر فکر می‌کنید قادر به رسم الگوی آن نمی‌باشید یا الگوسازی آنقدر پیچیده است که شما را سردرگم می‌کند و در نهایت با تعداد زیادی خطا و اشکال روبرو خواهید شد که باعث کاهش انگیزه شما در حرفه خیاطی می‌شود. خبر خوب اینکه حالا فرصتی پیش آمده است که علاوه بر یادگیری الگوسازی، طراحی و دوخت انواع لباس‌ها با توجه به سلیقه افراد جامعه می‌توانید، با کمترین پشتکار به سرعت پیشرفت کنید. زیرا، استاد الهام‌نیا تمام درس‌های این دوره را به صورت ساده واصولی  مطابق با آموزش های دانشگاهی ارائه داده‌اند. با تمرین و تمرکز بر روی این آموزش‌ها می‌توانید زیباترین مدل‌ها را طراحی کنید


آموزش های پیوسته و گروههای رفع اشکال تمام دورهها

مزیت اصلی و بسیار خوب دورههای خیاطی آموزشکده هنردوز بروزرسانی سرفصل‌های درسی هر دوره در بازه‌های زمانی متفاوت است. حتی ؛ پس از خرید دوره  هنرجویان عزیز می‌توانند از خدمات این بروزرسانی‌ها استفاده کنند. این دوره‌ها از گردونه مد خارج نخواهند شد و مدام بروزرسانی می شوند. نکته مهم دیگری که بسیار حائز اهمیت است؛ گروه‌های رفع اشکال دورهها در تمام روزهای سال فعال هستند و با پاسخ دادن به سوالات خیاطی، دیگر دغدغه‌ای برای الگوسازی، طراحی و دوخت انواع مدل‌ها نخواهید داشت.

 با تمرکز بر موارد گفته شده و انجام اقدامات مناسب ، میتوانید به سرعت در زمینه خیاطی ثروتمند شوید و کسب وکار خود را گسترش دهید . ناگفته نماند که خانم الهام نیا با طی کردن مراحل خیاطی ثروت ساز یکی  از اساتید برتر تدریس در دانشگاه هستند و با پشتیبانی تیم قوی مجموعه هنردوز شما نیزمی توانید به جمع خیاطان ثروتمند بپیوندید. 

 

 

 

 

 

این دوره برای چه کسانی مناسب است ؟

کسانی که قصد شروع یادگیری طراحی و دوخت به صورت اصولی را دارند

کسانی که از رفتن به کلاس‌های متعدد خسته شده‌اند

کسانی که می‌خواهند در منزل کسب درآمد بالا داشته باشند

کسانی که میخواهند مزون یا کارگاه خیاطی تأسیس کنند.

سوالات رایج درباره دوره

بله، بعد از دریافت دوره وارد گروههای رفع اشکال و پشتیبانی خواهید شد

خیر، این دوره برای همه رده‌های سنی مناسب است

بله، در این دوره با ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارت الگوسازی و دوخت را یاد می‌گیرید و به راحتی می‌توانید در منزل کسب درآمد داشته باشید

بله، این دوره برای تمام دانشجویان رشته خیاطی و حتی افرادی که تخصص خیاطی ندارند مناسب است

شرکت در این دوره احتیاجی به پيش نیاز ندارد و با هر سطح دانشی در مورد خیاطی می‌توانيد در این دوره شرکت کنید.

سرفصل های دوره

برش

00:01:31
10

پرو

00:01:14
22

وصل کاپ

00:04:00
25

ژپون تَرک

00:02:39
26

فنرگذاری

00:02:14
29

پرش ژپون

00:01:41
44

وصل دامن

00:02:09
74

کت رویه

00:02:22
75

شصت دستکش

00:01:10
78

کاپ گذاری

00:02:38
86

تغییر مدل

00:02:04
93