اینترنت نیم بها در سایت هنردوز

در سایت هنردوز میتوانید تمام فیلم های آموزش خیاطی را با اینترنت نیم بها مشاهده کنید؛ به این ترتیب در مصرف حجم اینترنت خود صرفه جویی کنید.

اینترنت دریچه جدیدی به زندگی کل دنیا بازگرده است. از این دریچه می‌توان ارتباطات و ارائه خدمات را به صورت سریع و وسیع تری انجام داد. به وسیله اینترنت می‌توانید به صورت سریع از آموزش‌های اینترنتی استفاده کنید و همیشه آموزش‌ها در دسترس شما خواهد بود. گاهی نیز  با ذخیره کردن اطلاعات می‌توانید از خدمات بروزرسانی این آموزش‌ها استفاده کنید.

ترافیک چیست؟

 هزینه مصرف اینترنت در ایران به دو صورت محاسبه می‌شود. اینترنت داخلی که نیم بها است و اینترنت بین المللی که به صورت کامل محاسبه می‌شود. یعنی؛ اگر شما ۷ گیگابایت حجم اینترنت داشته باشید، برای دیدن فیلم‌ها و آموزش‌ها در بعضی از سایت‌های داخلی تبدیل به ۱۴ گیگابایت خواهد شد و در سایت‌های بین‌المللی ۷ گیگابایت محاسبه می‌شود.

منظور از ترافیک نیم بها چیست؟

ترافیک نیم بها نوعی تعرفه اینترنت است که در آن هزینه مصرف ترافیک بازدید از برخی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها با نصف قیمت اینترنت برای کاربران محاسبه می‌شود. این طرح در سال ۹۶ توسط دولت ایران برای کاهش هزینه‌های مصرفی اینترنت و صرفه‌جویی در ترافیک کاربران و بازدید از محتوای بعضی از سایت‌های داخلی تصویب شد.

نیم بها شدن ترافیک در سایت هنردوز

اکنون که دریافتید اینترنت نیم بها به چه معنا است، می‌خواهم به شما این مژده را بدهم که نیم بها شدن ترافیک در سایت هنروز تأیید شده است. کاربران و هنرجویان عزیز می‌توانند، تمام فیلم‌های دوره‌های مختلف آموزش خیاطی را در سایت هنردوز  به صورت نیم بها مشاهده کنند.