آموزش تبدیل سوتین به لباس خواب زیبا

در اين مقاله تبدیل سوتین به لباس خواب را یاد میگیرید و می‌توانید با استفاده از این فنون کاربردی خورده پارچه هات رو تبدیل به اسکناس کنی و برای خودت برند بسازی

بعد از یک روز تلاش و کار یکی از نیازهای بدن انسان استراحت است تا بتواند نیروی از دست رفته را جبران کند و به زندگی ادامه دهد. شاید خوابیدن یکی از نیازهای اصلی انسان باشد. برای داشتن خوابی آرام و لذت بخش نیاز است بسیاری از فاکتورها رعایت شود. یکی از این فاکتورها لباس خواب است. پزشکان توصیه می‌کنند برای خوابیدن لباس جداگانه داشته باشید تا عوامل بیماری‌زا و آلودگی‌هایی که از محیط بیرون به لباس آغشته شده است به رختخواب منتقل نشود و از ایجاد بیماری جلوگیری شود. با توجه به قیمت بالای لباس خواب‌های عرضه شده در بازار بعضی از افراد توانایی اجرای این دستورالعمل را ندارند. برای داشتن یک لباس خواب لازم نیست هزینه‌های زیادی بپردازید. در مقاله امروز هنردوز به شما آموزش خواهیم داد که چگونه لباس خواب بدوزید یا سوتین‌های خود را به لباس خواب‌ زیبا تبدیل کنید!

مراحل تبدیل سوتین به لباس خواب زیبا 

سوتین نیم دکلته _ هنردوز

تبدیل سوتین به لباس خوابابتدا قسمت دستک سوتین نیه کاپ  را از روی لباس خود اندازه بگیرید و الگوی آن را روی کاغذ طبق تصویر رسم کنید.

تبدیل الگوی سوتین به لباس خواب ۱ _ هنردوز قسمت زیر سینه سوتین را اندازه‌گیری کنید و بعد از رسم الگو طبق تصویر با فاصله‌ای به صورت اوزمان در کنار دستک قرار دهید. توجه داشته باشید الگو بر روی یک دوم طراحی می‌شود و در هنگام برش بر روی دولای بسته‌ پارچه قرار دهید.

تبدیل سوتین به لباس خواب ۲ _ هنر

 فضای ایجاد شده بین الگوی زیر سینه و دستک را اوازمان طبیعی داده‌ به این دلیل که الگو دستکی از حالت اریب تغییر جهت داده و در زوایه قائمه قرار گیرد و در مراحل دوخت به عنوان پیلی زیر سینه استفاده می‌شود. برای تبدیل الگوی سوتین به الگوی لباس خواب از خط مرکزی جلو(cf) تا خط مرکزی پشت(cb) را اندازه گیری کنید و خطوطی عمودی در کادر الگو برای طراحی دامن فون یا کلوش رسم نمایید. (برای آزادی بیشتر در مدل دامن فون در قسمت پایین لباس و دور باسن از تقاطع خط پایین لباس در قسمت پهلو به هر طرف به میزان ۴ تا ۵ سانتی‌متر اضافه کنید و به خط کمر وصل کنید.) برای یادگیری الگوسازی و کسب مهارت‌های طراحی و دوخت انواع لباس زیر و لباس خواب دوره آموزش آنلاین دوخت لباس زیر تخصصی را شرکت کنید و با پشتیبانی دائمی به سرعت وارد بازار کسب و کار شوید.

الگو رایگان لباس خواب 

 الگو رایگان لباس خواب ۱ _ هنردوز

 

الگو رایگان لباس خواب ۲_ هنردوز

الگو رایگان لباس خواب ۳ _ هنردوز

الگو رایگان لباس خواب ۴_ هنردوز

 

الگو لباس خواب رایگان ۵ _ هنردوز

الگو رایگان لباس خواب ۶ _ هنردوز

فواید دوخت لباس خواب

لباس خواب هنردوز ۲ _ هنردوز

۱) ایجاد طرح منحصر به فرد: وقتی خودتان لباس خواب را می‌دوزید یا با مهارت سوتین خود را تبدیل به لباس خواب می‌کنید، این امکان برای شما فراهم می‌شود تا از پارچه‌های دلخواه استفاده کنید و با  لباس خواب‌ همسر و فرزندان خود هماهنگ سازید.

۲) کسب درآمد: دوخت لباس خواب با طرح‌ها و مدل‌های زیبا می‌تواند مهارت و توانایی شما را در طراحی و دوخت لباس خواب به اطرافیان معرفی کند و از این طریق می‌توانید به درآمد برسید.

۳) ارزان بودن: با استفاده از تکه پارچه‌هایی که در اثر اضافه برش پارچه‌ها طی سال‌ها به دست آورده‌اید. شما را در طراحی و دوخت لباس خواب ارزان قیمت کمک می‌کند و باعث صرفه جویی در هزینه‌های اقتصادی می‌شود. 

۳) آنلاین شاپ: با توجه به گسترش‌ دامنه فعالیت کسب و کارها در فضای اینترنت می‌توانید، آنلاین شاپ لباس خواب داشته باشید و برند خود را در سطح بین المللی معرفی کنید و به سطح بالایی در کسب درآمد برسید.

۴) رعایت بهداشت: با توجه به اینکه پوست‌ها انواع مختلفی دارند و میزان حساسیت به مواد پلی استری در افراد متغیر است می‌توانید، برای تهیه لباس خواب از پارچه‌های ضد حساسیت که مناسب شرایط شما است استفاده کنید.

۵) تنوع بالا: حتماً قبول دارید که داشتن تنوع بالا در لباس خواب و اکسسوری‌های زیبا جز نیازهای روحی هر خانومی است. پس؛ با دوختن لباس خواب‌های متعدد و هماهنگ کردن آنها با لباس خواب همسر و فرزندان خود این حس زیبا را تجربه کنید. 

۶) پیشرفت در مهارت‌های خیاطی: در رشته خیاطی مهارت الگوسازی تنها در یک مبحث کاربردی نیست و خیاطی، همچون رشته‌ای به هم پیوسته است که اطلاعات دریافتی در تمام زمینه‌های طراحی و دوخت می‌تواند کارآمد باشد.

چند توصیه مهم در مورد لباس خواب

لباس خواب هنردوز ۳ _ هنردوز

۱) لباس خواب تنگ نپوشید زیرا لباس تنگ موجب فشردگی اعصاب می‌شود و گردش خون را در جسم کاهش می‌دهد و باعث بی‌حسی و گرفتگی دست‌ها و پاها در دراز مدت می‌شود.

۲) در زمان خواب حتماً از لباس خواب استفاده کنید. زیرا؛ این کار باعث می‌شود رطوبت بدن جذب شود و احتمال ابتلا به عفونت در زنان و مردان کمتر شود.

۳) هنگام شست و شوی لباس خواب از شوینده مناسب پوست حساس و نرم کننده استفاده کنید. لباس زیر و لباس خواب را سالی یک مرتبه تعویض کنید.