استاد فاطمه الهام نیا کیست؟

آموزش طراحی و دوخت انواع لباس و صفر تا صد خیاطی در سایت هنردوز

آموزشکده هنردوز در سال ۹۶ توسط استاد فاطمه الهام نیا تاسیس شد. این مجموعه با بیش از ۲۰ سال تجربه و اطلاعات ارزنده‌ در زمینه طراحی و دوخت انواع لباس‌ها در سایت هنردوز فعالیت دارد. از آموزش‌های استاد الهام‌نیا می‌توان به دوره‌های متعددی از جمله تکنیک‌های فشن اوریگامی، فول فشن و دوخت لباس‌های فاخر اشاره کرد. استاد الهام‌نیا مبدع سبک کوبیک و پازلینگ در خیاطی هستند. همچنین، ایشان ترجمه کتاب‌های پترن مجیک را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند که در این کتاب‌ها به صورت تخصصی به مباحث حجمی سازی لباس پرداخته است.

فاطمه الهام‌نیا - هنردوز

برای مشاهده فیلم آموزش استاد الهام‌نیا کلیک کنید

استاد الهام‌نیا، علاوه بر تحصیلات دانشگاهی و تدریس در دانشگاه معتبر ایران از تجربه بسیار بالایی در زمینه طراحی و دوخت انواع لباس‌های حجمی برخودار هستند و در سال ۲۰۲۳ به جشنواره ازمیر ترکیه (لباس شب و عروس) دعوت شده‌اند و همچنین با برپایی وبینارهای مزونداری و آموزش‌های ویژه به هنرجویان خود از آنها حمایت می‌کنند. ایشان به عنوان مربی برتر در کشور کانادا شناخته شده اند. هنرجویان و دانشجویانی که در سایت هنردوز تحت تعلیم آموزش‌های استاد الهام‌نیا به هنر خیاطی دست پیدا کرده‌اند، بسیار موفق و در سطح کشور مزون‌دار معروف ودر زمره کارآفرینان موفق هستند.

با توجه به مهارت‌ها و تجربیات موفق استاد در زمینه طراحی و دوخت لباس، صدا و سیمای جمهوری اسلامی جهت مصاحبه و آموزش خیاطی در برنامه به خانه برمی‌گردیم در تاریخ ۱۴۰۳/۳/۵ از ایشان دعوت به عمل آورده است.

به اطلاع هنرجویان عزیز می‌رساند برای دریافت آموزش‌های استاد از طریق شبکه سراسری و دریافت تکنیک‌های جدید آموزشی برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید به نحو شایسته‌ای از این برنامه نکته‌برداری نموده و به دانش خیاطی خود اضافه کنید.