ترانسپارنت چیست؟

در این مقاله با بالاتنه های ترانسپارنت آشنا می‌شوید و با اضافه کردن تکنیک ایونتل می‌توانید لباس‌های زیبا و فاخری بدوزید.

 به چه لباس‌هایی ترانسپارنت می‌گويند؟ 

ترانسپارنت به لباس‌هایی گفته می‌شود که با تور و به صورت شفاف دوخته می‌شوند. این لباس‌ها به دلیل اینکه وزن کمی دارند بسیار زیبا هستند و مورد توجه زیادی قرار می‌گیرند، به خصوص زمانی که با زیرسازی مانند باکس‌ها تلفیق شوند. در زیرسازی ترانسپارنت علاوه بر کاپ دوزی و فنردوزی این پارچه‌ها،  باید به نکات توردوزی و گندوزی توجه بسیاری داشت. این پارچه‌ها اغلب کشش دارند و حالت گن ایجاد می‌کنند. با قرار دادن تمام این نکات در کنار هم میتوان زیرسازی عالی به وجود آورد.

تکنیک ایونتل چیست؟

تکنیک ایونتل بر اساس پارچه سازی انجام می‌شود و در فشن شو و دوخت لباس‌های فاخر مورد توجه قرار دارد. زیرا؛ در طراحی و دوخت این لباس‌ها نیاز است از لایه‌های مختلف پارچه استفاده شود تا بتوان طرح‌های خلاقانه و منحصر بفرد به وجود آورد. اما؛ لایه‌های مختلف پارچه علاوه بر اینکه وزن زیادی دارند، هزینه بالایی نیز در بر می‌گیرند. پس، در این شرایط می‌توان از تکنولوژی کمک گرفت و با استفاده از تکنیک پارچه‌سازی، ایونتل را اجرا کرد. تکنیک ایونتل باعث می‌شود وزن لباس کاهش پیدا کند و به زیبایی آن کمک شایانی دارد. ایونتل به شما این امکان را می‌دهد به سبکی لباس بدوزید که تاکنون قادر به دوخت آن نبوده‌اید.  به خصوص، زمانی که از ترانسپارنت برای زیرسازی استفاده کنید. آنچه در دوره فول فشن و لباس‌های فاخر هنردوز آموزش می‌بینید در واقع مجموعه‌ای از تکنیک‌هایی است  که به شما این توانایی را می‌دهد مدل‌های منحصر به فردی خلق کنید. در این دوره تاپلکس‌های مدرن، تاپلکس کرساژی، زیرسازی ترانسپارنت و تزیینات که شامل: گلسازی، جواهردوزی و پارچه سازی مدرن است را دریافت می‌کنید. این دوره شما را تبدیل به فردی برتر در حوزه دوخت لباس شب و عروس خواهد کرد.